oes oes .

oes

محصولات بهداشتی

بخش محصولات پاک کننده در یک سوپرمارکت همیشه مملو از ردیف های مواد شوینده است که رنگارنگ با بسته بندی های فانتزی طراحی شده اند تا توجه خریداران را به خود جلب کنند. آنها به بازار عرضه شده اند تا به ما کمک کنند تا تنها با استفاده از یک فنجان از محلول آنها، تمام مشکلات تمیز کردن خود را حل کنیم.

به طور معمول، اکثر شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی از کوکتل های مواد شیمیایی خشن به منظور تولید محلول های پاک کننده سریع و موثر استفاده می کنند. با این حال، تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر این مواد شیمیایی خشن حاوی مواد مضری هستند که می توانند باعث تحریک پوست و چشم کاربرانی شوند که به طور مکرر با آنها تماس دارند.

بدتر از آن، آسیب فقط به کاربران محدود نمی شود. ضایعات شیمیایی این مواد شوینده اغلب به محیط زیست رها می شوند و به گیاهان و جانوران آسیب می رسانند. با در نظر گرفتن این موضوع، استفاده از محصولات ارگانیک نه تنها به نفع محیط زیست است، بلکه مزایای آن برای مصرف کنندگان نیز به همان اندازه ارزشمند است.

در مقاله زیر Basic Farm در مورد اینکه مواد شوینده زیست تخریب پذیر چیست و چگونه برای محیط زیست مفید هستند صحبت خواهیم کرد.

مواد شوینده زیست تخریب پذیر چیست؟
مواد شوینده زیست تخریب پذیر به نوعی از مواد شوینده گفته می شود که دارای زنجیره خطی هیدروکربن است. آنها مواد شوینده ای هستند که میکروارگانیسم ها به راحتی تجزیه می شوند و بنابراین آلوده نمی شوند.

مواد شوینده زیست تخریب پذیر چیست؟

چرا یک شوینده زیست تخریب پذیر بخریم؟
1. شوینده های ارگانیک موثرتر هستند
شوینده های ارگانیک به طور مداوم نتایج بهتری نسبت به شوینده ها و پاک کننده های شیمیایی نشان داده اند. این به این دلیل است که آنها از موادی تشکیل شده اند که از گیاهان گرفته شده اند که بهتر از مواد شیمیایی هستند.

اگر شوینده ای مبتنی بر مواد شیمیایی باشد، ممکن است نرم کننده کافی برای برجای گذاشتن سطح صاف نداشته باشد. اگر از شوینده‌های طبیعی برای تمیز کردن محل‌های کار سنگین استفاده شود، اینطور نیست. همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از شوینده های ارگانیک این است که محصول کمتری استفاده می شود.

2. ریسک کمتر
هنگام استفاده از محصولات تمیز کننده معمولی همیشه خطراتی وجود دارد که می تواند باعث سوختگی شیمیایی چشم و پوست شود. اگر از پاک کننده های خشن یا حاوی مواد شیمیایی استفاده می کنید، به احتمال زیاد مقداری از باقی مانده ها با شما تماس خواهند گرفت. اگر ماده شوینده بیش از حد قوی باشد، می تواند باعث آلرژی یا صدمات جدی تری شود.

از سوی دیگر، استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست، کاربران را از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی محافظت می کند. بسیاری از این محصولات دارای طبیعت ضد حساسیت و ملایم هستند که برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار مفید است.

اینها همچنین حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مانند فسفات، کلر و غیره نیستند. که می تواند برای پوست مضر باشد. و، گویی این کافی نیست، آنها حاوی مواد شیمیایی نیستند که توسط شخصی که تمیز می کند جذب پوست شود یا استنشاق شود.

3. سازگار با محیط زیست
محصولات ارگانیک به گونه ای طراحی و تولید می شوند که دوستدار محیط زیست بوده و به هیچ وجه به طبیعت آسیب نرسانند. تمرکز اصلی شرکت های ارگانیک تولید محصولات با کیفیت بالا و در عین حال حصول اطمینان از عدم تأثیر منفی فرآیند تولید بر محیط زیست است.

به این ترتیب مشتریان می توانند از خرید محصولاتی که به طبیعت آسیبی نمی رسانند احساس خوبی داشته باشند. علاوه بر این، مواد شیمیایی سمی که اغلب در شوینده ها و پاک کننده های معمولی وجود دارند، از طریق منابع آب برای محیط زیست و حیوانات نیز خطرناک هستند.

شما همچنین علاقه مند خواهید شد: 4 مزیت استفاده از دستمال مرطوب را بدانید

4. ذخیره سازی آسان
مزیت دیگر شوینده ها و پاک کننده های زیست تخریب پذیر این است که می توان از آنها برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد. در واقع تاریخ انقضای طولانی تری دارند که باعث می شود در مقایسه با شوینده های معمولی ماندگاری بیشتری داشته باشند.

5. آنها به بهبود کیفیت هوا کمک می کنند
مواد تشکیل دهنده تمام مواد شوینده و محصولات در هنگام استفاده جذب هوا می شوند، چه محصولات پاک کننده به صورت شوینده، صابون ظرفشویی یا اسپری باشند. بنابراین، بهتر است از پاک کننده های ساخته شده از مواد طبیعی استفاده کنید، زیرا آنها نسبتاً ایمن تر هستند.

6. موجود در رایحه های مختلف
رایحه های مختلف موجود

خداحافظ مواد شیمیایی با بوی قوی شکایت رایج هنگام استفاده از محصولات تمیز کننده معمولی بوی قوی شیمیایی است که اغلب می تواند باعث سردرد در افرادی شود که تحمل کمی نسبت به این نوع مواد دارند. بیشتر محصولات سبزی که در بازار به فروش می رسند از محصولات طبیعی استفاده می کنند که بوی مطبوعی می دهد مانند مرکبات، اسطوخودوس، علف لیمو و ....

صابون تمیز
این محصول یک صابون یا شوینده خنثی مایع صنعتی است که برای مناطق سنگین که نیاز به تمیز کردن دارند طراحی شده است. فاضلاب را آلوده نمی کند زیرا زیست تخریب پذیر است. به لطف اجزای زنجیره خطی یونی و غیر یونی و نرم کننده های آن، روی پوست ملایم است.

از دیگر مزایای ارائه شده توسط این شوینده صنعتی زیست تخریب پذیر می باشد

ایده آل برای استفاده با سایر صابون ها و ضد عفونی کننده ها.
بدون عطر و رنگ، بنابراین می توان آن را با خیال راحت در انواع صنعت استفاده کرد.
بدون فسفات
عملکرد بالایی دارد.
آیا باید یک شوینده زیست تخریب پذیر بخرید؟ مزایای فوق باید پاسخ شما باشد.

اگر در مورد محصولات ما برای بهبود ایمنی و امنیت زیستی خانه یا تجارت خود سؤالی دارید، از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید. فراموش نکنید که ما را در شبکه های ما دنبال کنید تا از اخبار بیشتر در مورد این بخش ها مطلع شوید.

منبع:» دیکالا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۷:۳۳ توسط:behroz موضوع: نظرات (0)